Kærlighed via Tinder

Med ingen umiddelbare planer om et "kæreste tag", vil jeg i dagens indlæg fortælle lidt om hvordan jeg fandt min skønne kæreste via dating appen Tinder, som ellers går under øgenavnet "knalde appen". Det hele skyldes min bedste veninde, som i første omgang havde anskaffet appen. (Det skal dog siges at jeg inden, havde haft og brugt den on-and-off siden omkring engang i 1g).

Alt startede en torsdag aften (d. 29 marts), da min veninde og jeg swipede igennem udvalget af fyre på hendes tinderprofil. Jeg blev dermed også meget interesseret i hele den selvoptaget og snobbede tinderlivsstil. Efter kort tid sad vi begge med hver vores mobil og snakkede om pick-up-lines, billedevalg og hvem vi hver især havde matchede med tidligere. Midt i det hele dukkede en fyr op med kun modelbilleder, som skabte en diskusion om hvorvidt var et godt eller dårligt udgangspunkt. Fyren hed Niels og han fik en chance, velvidende at det kunne ende som med 70% af de andre - nemlig at der aldrig en samtale kom ud af det. Men efter kort tid, tjekkede en rigtig cheesy besked ind og samtalen var sat i gang. Trods det var min veninde som skrev (grundet jeg er sprogspasser og ordblind) og jeg kun bidrog med ideer, kom det hurtigt til udtryk at vi var ens på utrolig mange punkter. Punkter som jeg aldrig havde været ens med en fyr før. Ovenikøbet en flot fyr. Men stadig der, var jeg tilbageholdende, for jeg havde jo en idé om at jeg bare skrev med fyrene og at jeg ingen yderligere kontakt ønskede med dem jeg skrev med udenfor appen. Men veninde havde dog andre planer - hvilket jeg er glad for i dag. Hun tvang mig til at acceptere hans ønske om at ses og det resulterede i en 4 timers lang date, hvor jeg gang på gang blev overrasket over hvor ens vi var. Humor, interesser, familiemønster, osv. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi gættet at det ville gå så godt og at have fundet en fyr på min første tinderdate, som jeg ønskede at ses med igen. 

Vi skrev derefter sammen hver dag og selvom jeg muligvis havde haft gang i flere samtaler med fyre på tinder, resultere det hurtigt i at jeg sjældent gik derind, da jeg allerede havde fundet den vigtigste. 2 maj var vores 3 date og der fandt jeg også ud at tinder var ude af billedet for hans vedkomne - jeg gik derfor derfra velvidende at vi begge havde slette tinder og dette som var begyndt at blomstre (cringe i know..) imellem os, begyndte at blive mere og mere seriøst. Men selvom jeg ihærdigt prøvede at forklare ham at vi kun datede og at jeg ønskede at tage det, som var imellem os, stille og roligt, endte jeg med (d. 31 maj) at sige ja, da vi snakkede om vores forholdsstatus. 
Pga datoen (det skal siges at han brokkede sig over det), slog jeg dog op med ham senere på aftenen.... men det var for at kunne spørger ham dagen efter. Uret sagde få minutter over 12, da jeg så tog intiativ til at vi for anden gang på et døgn blev kærester. 
Siden da, er der nu gået lidt over 2 måneder og jeg ville lyve, hvis ikke jeg sagde der har været op og nedture. Men den dreng er nu det hele værd og jeg skylder min veninde et stort tak, for at have presset mig, til at give ham en chance. Tænk hvordan det så havde været nu. Jeg havde i hvertfald ikke tænkt for mindre end 6 måneder siden, at jeg ville ende her. 

En ting det hele har lært mig er, at man skal tage chancer engang imellem. Uanset resultatet, bliver man en oplevelse rigere.

Taget til Niels' fars fødselsdagsfest - 04/08/18

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Karrieredrømme og samfundets forventninger

Konfekt🍫

SIGNE's KØKKEN - APPLE SURPRISE